Dữ liệu biên mục
Loại tài liệuTư liệu ngôn ngữ (Sách)
Chỉ số ISBN 9780133856460
Mã ngôn ngữ eng
HF5415.13 .M36
Tên tác giả Kotler, Philip
Tác giả liên quan Keller, Kevin Lane, 1956-
Thông tin nhan đề Marketing management / Philip Kotler, Northwestern University, Kevin Lane Keller, Dartmouth College
Xuẩt bản,phát hành 15 [edition]. - Boston : Pearson, 2016
Mô tả vật lý xxii, 692 pages,118 variously numbered pages : color illustrations ; 29 cm
Tóm tắt/chú giải The gold standard for today’s marketing management student. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The Fifteenth edition is fully integrated with MyMarketingLab and is updated where appropriate to provide the most comprehensive, current, and engaging marketing management text as possible. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts
Dữ liệu xếp giá      Chi tiết
Law_Lib: Kho C [ Rỗi ]  Sơ đồ
12:C18120002165
Tổng số bản: 1
Số bản rỗi: 1 (kể cả các bản được giữ chỗ)
Số bản được giữ chỗ: 0
      
 
Số thẻ:     
Mật khẩu:
ĐKCB:
(Chỉ nhập khi muốn yêu cầu một ĐKCB cụ thể)
Hiệu lực tới ngày:  Lịch
 
Mục từ truy cập
  
Bình phẩm, bình luận 
Nguồn trích