Dữ liệu biên mục
Loại tài liệuTư liệu ngôn ngữ (Sách)
Mã ngôn ngữ eng
HD59 .P53
Tên tác giả Gregory, Anne, 1953- |e author
Thông tin nhan đề Planning and managing public relations campaigns : astrategic approach / Anne Gregory
Xuẩt bản,phát hành Fourth edition. - London ; Philadelphia : Kogan Page, 2015
Mô tả vật lý vii, 214 pages ; 24 cm
Tóm tắt/chú giải "Getting a public relations campaign or program off the ground can seem an overwhelming task. But, as with any project, the secret of success lies in good planning and effective management. This fully updated fourth edition of Planning and Managing Public Relations Campaigns provides a revised and more dynamic 12-step planning model to help all practitioners implement and run a campaign. With new coverage of key social media developments and using new case studies, Anne Gregory covers vital topics including: the role of PR in organizations; the importance of context; research and analysis; communication theory; setting objectives; publics and content; strategy and tactics; timescales and resources; evaluation and review. "-- Provided by publisher
Từ khóa 1. Management. 2. Public relations.
Dữ liệu xếp giá      Chi tiết
Law_Lib: Kho C [ Rỗi ]  Sơ đồ
12:C18120002161
Tổng số bản: 1
Số bản rỗi: 1 (kể cả các bản được giữ chỗ)
Số bản được giữ chỗ: 0
      
 
Số thẻ:     
Mật khẩu:
ĐKCB:
(Chỉ nhập khi muốn yêu cầu một ĐKCB cụ thể)
Hiệu lực tới ngày:  Lịch
 
Mục từ truy cập
  
Bình phẩm, bình luận 
Nguồn trích