Dữ liệu biên mục
Loại tài liệuTư liệu ngôn ngữ (Sách)
Chỉ số ISBN 9781292220178
Mã ngôn ngữ eng
HF5415 .P75
Tên tác giả Kotler, Philip, author
Tác giả liên quan Armstrong, Gary (Gary M.), author
Thông tin nhan đề Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Xuẩt bản,phát hành Seventeenth edition. - Hoboken : Pearson Higher Education, 2018
Mô tả vật lý xxiv,707 pages ; 29 cm
Tóm tắt/chú giải Help students learn how to create value through customer connections and engagement: In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework
Dữ liệu xếp giá      Chi tiết
Law_Lib: Kho C [ Rỗi ]  Sơ đồ
12:C18120002162
Tổng số bản: 1
Số bản rỗi: 1 (kể cả các bản được giữ chỗ)
Số bản được giữ chỗ: 0
      
 
Số thẻ:     
Mật khẩu:
ĐKCB:
(Chỉ nhập khi muốn yêu cầu một ĐKCB cụ thể)
Hiệu lực tới ngày:  Lịch
 
Mục từ truy cập
  
Bình phẩm, bình luận 
Nguồn trích