Dữ liệu biên mục
Loại tài liệuTư liệu ngôn ngữ (Sách)
Chỉ số ISBN 9780273779414
Mã ngôn ngữ eng
HD69.B7 .S87
Tên tác giả Keller, Kevin Lane, 1956-
Thông tin nhan đề Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
Xuẩt bản,phát hành 4th ed. - Boston : Pearson, 2013
Mô tả vật lý xxviii, 562 p. : col. ill. ; 29 cm
Tóm tắt/chú giải For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity. Supplement to Strategic Brand Management: Best Practice Cases in Branding, Strategic Brand Management, 4th Edition. A supplementary text to Strategic Brand Management, this title presents 16 case studies of the worlds strongest brands in addition to a host of brand management topics to provide relevant insight to the course
Dữ liệu xếp giá      Chi tiết
Law_Lib: Kho C [ Rỗi ]  Sơ đồ
12:C18120002163
Tổng số bản: 1
Số bản rỗi: 1 (kể cả các bản được giữ chỗ)
Số bản được giữ chỗ: 0
      
 
Số thẻ:     
Mật khẩu:
ĐKCB:
(Chỉ nhập khi muốn yêu cầu một ĐKCB cụ thể)
Hiệu lực tới ngày:  Lịch
 
Mục từ truy cập
  
Bình phẩm, bình luận 
Nguồn trích